Artion vuosi 2020 on alkanut vauhdikkaasti – talven referenssejä

Hiihtokoulu.fi Anssi Pentsinen

Hanki verkkokauppa kivijalan tueksi

‍Entinen maajoukkuehiihtäjä ja nykyinen Hiihtokoulu.fi-yrityksen vetäjä Anssi Pentsinen laajensi Artion tuottaman WordPress-verkkosivustoaan verkkokaupalla, jonka innolla toteutimme.

WooCommerce on avoimen lähdekoodin verkkokauppa-alusta, joka on valmistettu WordPress-julkaisujärjestelmän lisäosaksi. WooCommercen käyttöönotosta ei aiheudu piilokuluja eli se ei sisällä lisenssimaksuja. Sen etuna on laajennettavuus lähes mihin hyvänsä tarpeeseen.

Voit ottaa kätevästi käyttöön ajanvarausjärjestelmän, myydä e-kirjoja, pääsylippuja, verkkokursseja, lahjakortteja tai myydä tuotteitasi useammalla eri kielellä.

Lue lisää Anssin WooCommerce-verkkokaupasta »

Kuljetusalan perinteitä jo 100 vuoden ajan

Asiakkaalla oli vahva ja selkeä näkemys siitä, mitä sivuilta haluttiin.
Lindroosin Sora Oy:n projekti oli poikkeuksellinen. Yleensä www-sivujen uudistuksen saa suunnitella melko nollasta, jossa odotuksena on uutuusarvo ja niiden toimivuus.

Lindroosin Soraa haki uudistuksella eritoten selkeämpää viestiä siitä, että yritys toimii Jämsän seudun lisäksi myös Kuhmoisten alueella sekä muualla Keski-Suomessa. Tavoitteena oli myös parantaa tuotteiden ja palveluiden esittelyä, jotta asiakkaat voivat halutessaan tutustua yrityksen monipuoliseen tarjontamme verkossa.

Artion tehtäväksi jäi graafisen ulkoasun luominen jo olemassa olevan ohjeistuksen pohjalta sekä sivustorakenteen että -tekniikan varmistaminen.

Uudet kotisivut: Lindroosin Sora Oy

A Pleasant Place to Live

Artio suunnitteli uusiksi cosyhome.fi:n visuaalisen ulkoasun vanhojen verkkosivujen tilalle. Yhteistyöllä saimme luotua uuden ilmeen verkkosivuille, joita asiakas täydensi omien tekstien ja valokuvien toimituksen muodossa. Samalla loimme asiakkaalle integraation liiketoiminnan kannalta tärkeään varausjärjestelmään. Näin majoittuja saa tehtyä varauksen suoraan verkossa.

Asiakkaalla oli myös rohkeutta panostaa englanninkielisiin sivuihin, mikä on erittäin olennainen osa matkailupalveluita – mikäli haluaa tavoitella vieraita myös ulkomailta.

Katso, millaisia majoituskohteita Hallista löytyy »

Vauhtia Facebook-markkinointiin

Jätetäänkö teilläkin hyödyntämättä Facebook- ja Instagram-mainonta?
Facebook ja Instagram ovat tämän hetken suosituimpia sosiaalisen median kanavia. Facebookilla on Suomessa 2,7 miljoonaa ja Instagramilla 2,2 miljoonaa käyttäjää (lähde: Facebook Ads Manager helmikuu 2020).

Suurin osa yrityksistä panostaa some-kanaviin aivan liian vähän. Yrityksiltä kuitenkin löytyvät sekä Facebook-sivu että Instagram-tili ja niihin tuotetaan säännöllisesti sisältöä. Valitettavasti maksuton näkyvyys on erittäin pientä ja Facebook-sivulle tehtävän päivityksen näkee keskimäärin vain alle 10 % sivun seuraajista. Suurin potentiaali piilee maksetussa näkyvyydessä ja sen tehokkaassa hyödyntämisessä, joten ota se käyttöön markkinoinnin työkaluna.

Tuntuiko tämä täydeltä heprealta vai eikö oma aikasi riitä markkinointiin?

Varaa maksuton digineuvonta, me autamme »

Eikö
etsimääsi
löydy?