WordPress- 
lisäpalvelut

Saat kauttamme kaikki WordPress-verkkosivustolla tarvittavat lisäpalvelut digimarkkinoinnista Chat-palveluun ja käännöspalveluun. 

 

Olemme asiantuntijoita myös verkkosivuston saavutettavuuessa.

Mikäli tarvitset tutkimuksen verkkosivujesi saavutettavuudesta, niin ota meihin yhteyttä. Me teemme sivuistasi analyysin, luomme kehitysraportin ja autamme korjaamaan ongelmat.

Sähköposti- 
Markkinointi

🧐

Uutiskirje on yrityksesi oma media, väylä tavoittaa juuri ne lukijat, joita kulloinenkin aiheesi kiinnostaa! Oikein toteutettuna uutiskirje on edullinen ja tehokas tapa tavoittaa asiakkaasi ja pyrkiä markkinoinnin tavoitteisiin.

Miksi uutiskirje on niin tehokas markkinointikeino? 

Uutiskirjeen kohderyhmänä ovat palveluistasi ja tuotteistasi kiinnostuneet, itse sisältösi tilanneet asiakkaat. Ethän jätä väliin tätä kullanarvoista keinoa tavoittaa jo lämmin yleisösi!

Mikäli et vielä käytä hyväksesi markkinoinnin automaatioita, ota yhteyttä, ja anna Artion auttaa! 

Google Ads
-markkinointi

Tavoita yleisösi Googlessa tehokkaasti! Google Ads on mainio tapa varmistaa näkyvyytesi ja kasvattaa kävijämääriä verkkosivuillasi.

Tutkitun tiedon valossa noin 90 % Googlen käyttäjistä selaa vain ensimmäisen sivun hakutulokset.

Mitä kilpaillumpi alasi on, sitä hankalampi voi olla saavuttaa sijoitus hakukoneiden ensimmäisellä sivulla orgaanisesti.  Varmista tärkeimpien palvelu- ja tuotetermiesi näkyvyys hakukoneissa.

Me teemme mainontaa puolestasi, kun oma aikasi ei riitä!

Google Ads -markkinointi

Some-
markkinointi

Läsnäolosi sosiaalisen median kanavilla on osa markkinointisi kokonaisuutta sekä brändi-ilmettäsi.

Orgaanisen sisällöntuotannon lisäksi sosiaalinen media tarjoaa tehokkaan keinon tunnettuuden lisäämiseen sekä uusien asiakkaiden tavoittamiseen erittäin tarkasti kohdennettuna!

Pyydä meidät avuksesi, kun tarvitset kumppania orgaaniseen sisällöntuottamiseen tai maksulliseen mainontaan Metan alustalla! 

Käännös-
palvelut

Tarjoamme laadukkaat käännöspalvelut, kun sivustollasi tarvitaan kieliversioita. Verkkosivujen tekstisisältöjen lisäksi tuotamme käännöspalvelut myös muille asiakirjoille ja  dokumenteille.

Käännämme suomenkielisen tekstisi englannin- tai venäjänkieliseksi tai näistä kielistä suomenkieliseksi.

Kielet 

  • suomi
  • englanti
  • venäjä

Tehokasta 
palvelua

chatilla

Monet yritykset, verkkokaupat ja julkiset yhteisöt palvelevat asiakkaitaan chat-palvelulla. Ja miksipä eivät palvelisi, sillä se on helppo ja nopea tapa kohdata asiakas suoraan palvelutilanteessa.

Online-yhteyden avulla asiakaspalvelija voi auttaa asiakasta luoden heti henkilökohtaisen palvelukokemuksen. Näin asiakas ei koe jäävänsä ongelman kanssa yksin.

Palvele asiakkaitasi oikealla hetkellä

Chat tehostaa ja nopeuttaa asiakaspalvelua huomattavasti, sillä vastausta ei tarvitse jäädä odottelemaan useaa päivää, kuten monesti tuppaa käymään yhteydenottolomakkeiden tai asiakaspalveluun lähetetyn sähköpostin kanssa. Mikäli asiaa ei voida ratkaista nopeasti, saa asiakas kuitenkin välittömästi tiedon, että asia laitetaan selvitykseen ja on jo hoidossa. Samalla asiakaspalvelu välttyy turhilta lisäyhteydenotoilta, kun asiakas voi rauhallisin mielin odottaa saavansa ratkaisun tiettyyn aikaan mennessä.

Viimeiset 1,5 vuotta on muuttanut ostotottumuksia enemmän kuin edellinen vuosikymmenen yhteensä. Verkkokaupassa muutos on tarkoittanut valtavaa kasvua ja kiinnostuksen lisääntymistä.
Chat tehostaa asiakaspalvelua
Chatin asiakaspalvelua Windows-clientilla

Vältä kaupanteon sudenkuopat

Kun asiakaspalvelu tehostuu ja tuotteesi ovat nopeasti ja helposti saatavilla, se myös tarkoittaa selkeää kassakoneen kilinää. Monesti verkkokaupan ostotapahtuma jää kesken, koska asiakas ei löydä oikeaa asiaa, tuotetta tai ei saa vastausta lisäkysymykseen esim. toimitusajasta. Voi käydä myös niin, että tilauksen tai yhteydenoton tekeminen koetaan vaikeaksi, kun oikeaa lomaketta tai yhteystietoja ei löydy.

Hanki teillekin chat-palvelu ja kierrä kaupankäynnin esteet palvelemalla asiakasta oikealla hetkellä. Kuin itsestään onnistut samalla omissa tavoitteissasi. Oli se sitten asiakaskokemuksen parantaminen, sähköpostiruuhkan välttäminen tai myynnin lisääminen.

Artion chat-paketit edullisesti tarpeisiisi! Alla listatut ominaisuudet ovat vain osa online-palvelun kaikista ominaisuuksista ja ne sisältyvät jokaiseen pakettivaihtoehtoon. Valitse sinulle sopivin vaihtoehto tarvittavien asiakaspalvelijoiden määrän  mukaan. Voit myös aloittaa pienemmällä käyttäjämäärällä ja päivittää palvelun tarvittaessa myöhemmin isompaan pakettiin.

Voit kysyä palvelusta lisää meidän omassa chatissamme, olemme paikalla toimiston aukioloaikana. Voit myös soittaa vaikka heti, +358 400 789 592 tai ota yhteyttä lomakkeellamme.

CHAT-paketit

35 €/kk

1-3 asiakaspalvelijaa

minor-jalki

49 €/kk

1-5 asiakaspalvelijaa

Käpälät

80 €/kk

1-10 asiakaspalvelijaa

major-jalki-2

Web Content 
Accessibility

Guidelines WCAG 2.1 ♿

Saavutettavuusohjeet WCAG 2.1 verkkosisällölle kattaa laajan joukon suosituksia, joiden avulla verkkopalvelun saavutettavuutta voidaan parantaa.

Näiden ohjeiden noudattaminen tekee sisällön saavutettavaksi laajalle joukolle ihmisiä, joilla on vammoja tai rajoitteita. Näiden ohjeiden noudattaminen tekee verkkosisällöstä usein myös yleisesti käytettävämpää.

Mikäli tarvitset tutkimuksen verkkosivujesi saavutettavuudesta, niin ota meihin yhteyttä. Me teemme sivuistasi analyysin, luomme kehitysraportin ja autamme korjaamaan ongelmat.

artio_saavutettavuus_accessibility_wcag_verkkopalvelut

Saavutettavuuden 
neljä

periaatetta

Havaittuvuus

tiedot ja käyttöliittymän osat on esitettävä käyttäjille tavoilla, jotka he voivat havaita

Hallittavuus

käyttöliittymän osien ja navigoinnin on oltava hallittavia

Ymmärrettävyys

tietojen ja käyttöliittymän toiminnan on oltava käsitettäviä

Toimintavarmuus

sisällön on oltava riittävän toimintavarma, jotta hyvin erilaiset asiakassovellukset, mukaan lukien avustavat teknologiat, voivat tulkita sitä luotettavasti.

Verkkopalvelujen 
tekninen
ja sisällöllinen

saavutettavuus

Tekninen saavutettavuus tarkoittaa sitä, että esimerkiksi verkkopalvelua voidaan käyttää teknisten apuvälineiden avulla. Siihen sisältyy mm. se, että verkkopalvelu on koodattu virheettömästi ja standardeja noudattaen. Sisällön saavutettavuus tarkoittaa kognitiivista saavutettavuutta eli sitä, että sisältö on ymmärrettävissä ja helposti omaksuttavissa ja käytettävissä.

Saavutettavuutta voi parantaa esim. käyttämällä selkeää yleiskieltä ja jaksottamalla tekstisisältö helposti silmäiltäviksi kokonaisuuksiksi.

Saavutettavuusdirektiivin mukaiset saavutettavuusvaatimukset koskettavat julkisen hallinnon ja julkista hallintotehtävää hoitavien organisaatioiden verkkosivustoja ja mobiilisovelluksia.

Sivustot, jotka on julkaistu ennen 23.9.2018, ovat lain vaatimusten piirissä 23.9.2020.

Saavutettavuus 
koskee myös

tiedostoja

Direktiivin vaatimukset edellyttävät, että ns. toimisto-ohjelmistojen tiedostomuodoissa julkaistut aineistot ovat saavutettavia.

Verkkosivuilla ja digitaalisissa palveluissa julkaistut PDF-, Word- ja PowerPoint-tiedostot tai niitä vastaavat avoimen lähdekoodin tiedostot pitää toimittaa saavutettavuusohjeiden mukaan.

Lakia digitaalisten palvelujen tarjoamisesta sovelletaan digitaalisissa palveluissa oleviin toimisto-ohjelmien tiedostomuotoihin, jotka on julkaistu 23.9.2018 jälkeen. Tällaisten tiedostojen pitää olla saavutettavia viimeistään siinä vaiheessa, kun koko verkkopalvelun on oltava saavutettava eli 23.9.2020.

Aluehallintovirasto on saavutettavuusvaatimusten toteutumista valvova viranomainen Suomessa.

Ota yhteyttä

Eikö
etsimääsi
löydy?