Tehokasta 
asiakaspalvelua

chatilla

Monet yritykset ja julkiset yhteisöt palvelevat asiakkaitaan chat-palvelulla. Ja miksipä eivät palvelisi, sillä se on helppo ja nopea tapa kohdata asiakas suoraan palvelutilanteessa.

Online-yhteyden avulla asiakaspalvelija voi auttaa asiakasta luoden heti henkilökohtaisen palvelukokemuksen. Näin asiakas ei koe jäävänsä ongelman kanssa yksin.

Palvele asiakkaitasi oikealla hetkellä

Chat tehostaa ja nopeuttaa asiakaspalvelua huomattavasti, sillä vastausta ei tarvitse jäädä odottelemaan useaa päivää, kuten monesti tuppaa käymään yhteydenottolomakkeiden tai asiakaspalveluun lähetetyn sähköpostin kanssa. Mikäli asiaa ei voida ratkaista nopeasti, saa asiakas kuitenkin välittömästi tiedon, että asia laitetaan selvitykseen ja on jo hoidossa. Samalla asiakaspalvelu välttyy turhilta lisäyhteydenotoilta, kun asiakas voi rauhallisin mielin odottaa saavansa ratkaisun tiettyyn aikaan mennessä.

Chat tehostaa ja nopeuttaa asiakaspalvelua huomattavasti

Vältä kaupanteon sudenkuopat

Kun asiakaspalvelu tehostuu ja tuotteesi ovat nopeasti ja helposti saatavilla, se myös tarkoittaa selkeää kassakoneen kilinää. Monesti nettikaupan ostotapahtuma jää kesken, koska asiakas ei löydä oikeaa asiaa, tuotetta tai ei saa vastausta lisäkysymykseen esim. toimitusajasta. Voi käydä myös niin, että tilauksen tai yhteydenoton tekeminen koetaan vaikeaksi, kun oikeaa lomaketta tai yhteystietoja ei löydy.

Hanki teillekin chat-palvelu ja kierrä kaupankäynnin esteet palvelemalla asiakasta oikealla hetkellä. Kuin itsestään onnistut samalla omissa tavoitteissasi. Oli se sitten asiakaskokemuksen parantaminen, sähköpostiruuhkan välttäminen tai myynnin lisääminen.

Alla listatut ominaisuudet ovat vain osa online-palvelun kaikista ominaisuuksista ja ne sisältyvät jokaiseen vaihtoehtoon. Valitse sinulle sopivin vaihtoehto käyttäjämäärän mukaan. Voi myös aloittaa pienemmällä käyttäjämäärällä ja päivittää palvelun myöhemmin toiseen.

Voit kysyä palvelusta lisää meidän omassa chatissamme, olemme paikalla toimiston aukioloaikana. Voit myös soittaa vaikka heti, +358 400 789 592 tai ota yhteyttä lomakkeellamme.

CHAT-paketit

35 €/kk

1-3 asiakaspalvelijaa

minor-jalki

49 €/kk

1-5 asiakaspalvelijaa

Käpälät

80 €/kk

1-10 asiakaspalvelijaa

major-jalki-2