Hikashop 
Paytrail
maksut

Paytrail-maksuliitännäinen Joomlan HikaShop-verkkokauppaan.

Lisäosa käyttää Paytrailin uutta rajapintaa, vanhan rajapinnan kanssa yhteensopivaa lisäosaa voi tiedustella Artiolta erikseen.

Kirjoita tiedot ja lähetä tilaus. Saat latauslinkin asennustiedostoon.

Versio 2.0.2 on testattu:

  • Joomla 4.1.0
  • HikaShop Starter 4.5.0
HikaShop Paytrail lisäosa-lataa maksuton liitännäinen

Lataa maksumoduuli:

Lataa Verkkokauppiaaksi-ops

Lataa ilmainen verkkokauppiaaksi-opas

Verkko- kauppiaaksi

Vaatiiko verkkokauppa-alustasi päivitystä asiakaskunnan ja myynnin kasvettua?
Tuntuuko sinusta, ettei verkkokauppapohjasi salli ulkoasullisia muutoksia tai alakategorioiden  muokattavuudessa tulee raja vastaan?

Pyyhkivätkö kilpailijat ohi verkkokaupan näyttävyydessä ja toimivuudessa?

Kokosimme sinulle oppaan helpottamaan tärkeiden valintojen teossa ja johdattamaan kohti parempia, kestävämpiä ja loppukustannuksiltaan tehokkaampia ratkaisuja!

103-postausideaa

Takkuaako sisällöntuottaminen sosiaalisen median alustoille?

Arjen kiireessä läsnäolo somealustoilla jää helposti sen ”oikean” työn jalkoihin eikä sisältöä ehdi edes miettimään, saati tuottamaan.

Ratkaisua ongelmaan helpottamaan on somesuunnitelma, mutta senkään tekemiseen ei tahdo aika eikä aina innostuskaan riittää.
Kokosimme sinulle pienen ideapankin helpottamaan somestressiä!

Poimi juuri sinun toiminnallesi sopivimmat ideat, jatkojalosta niitä ja innostu uudelleen olemaan läsnä sosiaalisessa mediassa!

Vinkki: voit miettiä kerralla useamman julkaisun aiheet ja luoda rungon, jonka avulla somettaminen käy kuin itsestään.

103 postausideaa someesi-lataa maksuton ideakoonti

Lataa ilmainen 103-postausideaa someesi ja poimi itsellesi parhaat ideat!

Digimarkkinoinnin keskeiset termit-lataa maksuton digisanakirja
Lataa ilmainen sanakirja digimarkkinoinnin termeistä ja opi ymmärtämään markkinointijargonia!

Digisanakirja

Digimarkkinoinnista on tullut välttämätön osa menestyvää liiketoimintaa toimialasta riippumatta.
Saavuttaaksesi maksavia asiakkaita sinun tulee markkinoida – ja mieluummin mahdollisimman strategisesti.

Yrityksessäsi ei välttämättä ole markkinoinnille määriteltyjä resursseja ja aika menee varsinaisen työsi tekemiseen niin sinulla kuin henkilökunnallasikin.

Tarve ulkopuoliselle avulle tai markkinointiin käytettävien resurssien määrittämiseen talon sisällä olisi ajankohtaista, mutta hetken Googleteltuasi hikipisarat kirpoavat otsallesi ja tunnet verenpaineesi kohoavan. Mikä ihmeen LIIDI, KONVERSIO, SEM ja ROAS?

Koostimme avuksesi pienen sanakirjan digimarkkinoinnin keskeisimmistä käsitteistä ja termeistä avauksineen.