Artio uudisti Jameran verkkosivut

Vuonna 2001 juuri lukionsa lopettaneet teekkariopiskelijat keksivät idean valtakunnallisesta lukiokirjoja kierrättävästä yrityksestä. Nimi yritykselle löytyi Otaniemen teekkarikylässä sijaitsevalta Jämeräntaival-tieltä. Jamerasta on kasvanut asiantunteva oppikirjakauppa, jonka laajaan valikoimaan kuuluvat oppikirjat lukioon, ammatillisiin opintoihin, pääsykokeisiin sekä kielten opiskeluun. Laajassa valikoimassa on niin uusia kuin käytettyjä oppikirjoja, digioppikirjoja, opiskelutarvikkeita, laskimia sekä käytettyjä ReUse-tietokoneita. Jamera palvelee asiakkaitaan myymälöissään Helsingissä, Jyväskylässä, Lahdessa, Oulussa ja Tampereella sekä ympäri Suomen verkkokaupassaan.

Ekologinen kumppani

Jamera tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden tehdä ekologisia valintoja kierrättämällä kuntotarkistettuja käytettyjä oppikirjoja uudelleen myyntiin edullisella hinnalla. Yritykselle voi myydä myös tarpeettomat oppikirjat, jolloin opiskelijat säästävät ympäristöä ja samalla saavat tekemistään hankinnoista rahaa takaisin. Toiminnalla on jo liki 20-vuotiset perinteet ja yritys on reilu, ympäristövastuullinen ja aina asiakkaan parhaaseen pyrkivä suomalainen yritys.

Pitkäaikainen kumppanuus kestää edelleen

Toimitusjohtaja Hanna Haukkapää kommentoi: "Olemme tehneet Artion kanssa yhteistyötä jo yli 10 vuotta, joten verkkosivujen ilmeen uudistus Artion kanssa oli luonnollinen ja helppo valinta. Sivuston uudistus oli melkoinen urakka ja asettamamme aikataulutoive oli tiukka. Jameralaisten sesonki alkaa näin juhannuksen alla, kun toisen asteen opiskelijat saavat tietonsa koulutuspaikoistaan. Työskentelytahti oli intensiivinen ja sisältöjä viilattiin loppumetreille saakka. Sivuston ulkoasu on toiveidemme mukaisesti raikas ja selkeästi uudenlainen entisiin verkkosivuihin verrattuna. Uuden verkkosivuston myötä jameralaisilla on jatkossa mahdollisuus vapaasti muuttaa sivujen sisältöä muutamalla klikkauksella. Voimme lämpimästi suositella Artiota kumppaniksi, olemmehan itsekin jo olleet kauan heidän tyytyväisiä asiakkaitaan."

On todella upeaa, kun saamme täytettyä asiakkaan toiveet ja lopputulokseen kaikki voivat olla tyytyväisiä. Yhteydenpito on nykyään muuttunut pelkistä puhelimitse käydyistä keskusteluista tiiviiksi yhteydenpidoksi niin sähköpostilla, WhatsApp-viestein kuin Skypen avulla. Toki kasvokkainkin saimme yhdessä käydä läpi vanhojen verkkosivujen kipupisteitä sekä avasimme ”haavelaarin”, millaiset verkkosivuratkaisut helpottaisivat jameralaisten työarkea.

Projektin aikana uusia ideoita ja ajatuksia vaihdettiin tiuhaan tahtiin ja erilaisia ajatuksia palloteltiin ja pohdittiin monesta näkökulmasta. Verkkosivut sisältävät muun muassa automaattisesti asiakasosoitteita keräävän uutiskirjeen tilauksen sekä digikirjojen palautusjärjestelmän, joka on toteutettu JavaScriptin jQuery-kirjaston avulla. Projekti oli erittäin mielenkiintoinen ja verkkosivujen kehitys jatkuu taustalla. Odotamme mielenkiinnolla, millaisia uusia ratkaisuja tulemme tarjoamaan verkkosivujen avulla Jameran asiakkaille, kommentoivat Mimmi Puhakka ja Kirsi Äikäs.

Artio toivottaa Jameralle onnea ja menestystä kesän kuumimpaan myyntirumbaan!

Tutustu ja ihastu Jameraan toteuttamiltamme verkkosivuilta osoitteessa www.jamera.net.

Lisätietoja projektista Artio Oy, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. puh. +358 14 716 155.

0
0
0
s2smodern